خدمات حرفه ای هوش مصنوعی
نامه نگاری حرفه ای، ویرایش متن، ویراستاری مقاله و پایان نامه، طراحی عکس و لوگو، مشاوره کسب و کار، مشاوره تحصیلی، روانشناسی و ...

جهت مشاوره رایگان پیام دهید:

Telegram ir_ai1 ir_ai1   Instagram ir_ai1 ir_ai1

روح و روان در هنر رزمی نینجا

واضح است که، انجام تمامی حرکات ورزشی در انواع رشته های ورزشی باعث تقویت روحیه و سلامت روح و روان انسان می شود. با ورزش کردن، تولید اندورفین و اپی نفرین و سیتوکین ها نیز افزایش و این مواد به طور طبیعی باعث بالا رفتن سطح هوشیاری و روحیه ی عمومی شده و احساس شادابی بیشتری به ورزشکاران می دهد.

در ورزش های رزمی، به خصوص در هنر رزمی نینجا رنجر، به دلیل به کارگیری نیروی ذهن این ویژگی بارز تر است. 

روح و روان نینجا

روح و روانی زلال برای یک نینجای واقعی چگونه است؟

امروز در کناری می ایستم و تسلیم قدرت برتر نینجای خود می شوم. اجازه می دهم قدرت نظم دهنده خداوند متعال همه آنچه را که مرا نگران می سازد ، منظم و هماهنگ کند ، او خود ساخته است خود نیز می تواند خراب کند.

عبادت کننده با وقار تقاضا می کند که خردی به او بخشیده شود تا بر آنچه تغییر پذیر است آگاهی یابد و از روی عقل و نه احساس ، آگاهی را حس کند .امروز اموری را که در جهت تصمیم گیری به دست قدرت برتر خود می سپارم مطرح می کنم. با تمرکز بر وقایع و شرایط خارج از اختیار به کاهش انرژی خود ادامه نمی دهم ، امروز سعی خواهم کرد خود را پیدا کنم ، سیرت درونم را پاک کنم ، از طبیعت انرژی دریافت کنم و انرژی محیط اطرافم را تسخیر کنم. امروز به خاستگاه خود رو می کنم و آرامش را که در درونم ساختم با تمامی وجود به کار می بندم و سعی در رهایی وجودم از شیطان ناامیدی دارم.  همه احساسات و شعور و حال طبیعی خود را می پذیرم. احساسات بخشی از طبیعت من است. گاهی اوقات فوق العاده و گاهی رنج آور است. احساسات من هر چه باشد ، همه آنها برای بیان کامل من ، حیاتی و ضروری است. من قسمتی از قالیچه ای هنری هستم که بیان هنر خداوند مهر آفرین بر الیاف رنگارنگ و ترکیبی اش پاشیده شده است و به آن می نگرم ، کامل و بی انتقاد آن را می پذیرم و امروز با این احساسات از زندگی ام لذت می برم. امیدوارم همیشه استوار و محکم باشم تا هرگز نا امیدی در وجودم راه نیابد. با زندگی راحت کنار خواهم آمد. آن را برای مثبت بودن پذیرفتم و هرگز نخواهم گذاشت شیطان نا امیدی در درونم رسوخ کند و من را اسیر خود سازد و به این طرف و آن طرف بکشاند. امروز برای شناخت نیازهایم می توانم به خودم اعتماد کنم ، نه اینکه در انتظار دیگران بنشینم و یادمان باشد به دنبال شادی بودن مثل تلاش برای گرفتن باد یا تصاحب سایه ای است که فقط در درون خودت روی می دهد. بدون ترس و اضطراب می توانم از اوقات فراغت خود لذت ببرم و از آن نهایت بهره را خواهم برد و سعی خواهم کرد از تک تک ثانیه های عمرم مفید استفاده کنم تا خودم و استادم راضی باشیم.

همرزم ، نگران این نباش که مردم درباره ی تو چگونه فکر می کنند بلکه آنها حسابی نگران این هستند که تو درباره ی آنها چطور فکر می کنی.

من یک نینجا ، با قدرتی سرشار از عشق و محبت الهی برای خدمت به انسان ها و همرزمانم هستم. فراموش نکنید، ما هر توقعی از زندگی داشته باشیم ، همان را به دست خواهیم آورد. اگر در ذهنتان از خود تصویر شخص ضعیفی را ساخته اید ، این فکر باعث می شود که دست از تلاش و کوشش بردارید و شرایط ضعف را فراهم کنید.  تصاویر ذهنی اساس شخصیت، احساس و رفتار شما را تشکیل می دهد. بنابراین برای تغییر رفتار خود باید برآوردها ، برداشت ها و یا تصاویر ذهنی خود را تغییر دهید و بدین ترتیب موجب افزایش نیروی خود شوید.

مهم : ما به وسیله ی اندیشه های خود پیشرفت می کنیم و از نردبان تصوری که از خویشتن داریم بالا می رویم.

همرزم: افراد موفق در هر رشته به طور حتم قوی ترین، سریع ترین، بهترین و با هوش ترین آنان نیستند ، بلکه پایدار و وفادارترین افرادند. پایداری نسبت به هدف و تعقیب بی وقفه ی آن ، رمز موفقیت یک نینجای واقعی است.

نیروی کسی که به چیزی معتقد است برابر است با نیروی نود و نه نفر که فقط به آن علاقمندند ( جان استوارت میل )

همرزم نینجوتسو کار: زندگی تنها یک فرصت برای بالیدن ، برای شدن و برای شکفتن است. زندگی در ذات خود تهی است. تا خلاق نباشی نمی توانی زندگی را سرشار از خرسندی کنی ، تو ترانه ای در دل داری که باید خوانده شود و رقصی در وجود داری که باید به حرکت درآید. یکی از دلایل این که همه در زندگی به موفقیت های بزرگ نمی رسند آن است که موفقیت معمولا چهره ی خود را در پشت تلاش های جدی و مستمر پنهان می کند. بنابراین باید توان فردی خود را به کار گیرید و به یاد داشته باشید که در دنیا دو نوع سختی وجود دارد: یکی سختی نظم و ترتیب و دیگری سختی افسوس و پشیمانی از کرده ی خود ، با این تفاوت که نظم و ترتیب یک گرم وزن دارد و پشیمانی یک تن.

همرزم نینجا: بگذار هر کار تو نشانی از یگانگی تو باشد. فردیت خود را نشان بده و بگذار حیات از وجود تو بر خود ببالد. آنگاه زندگی دیگر یک دردسر نخواهد بود ، بلکه رایحه ای دل انگیز خواهد بود. مردان موفق مسئولیت تمام کارهای خود را به عهده می گیرند. این هم وجه مشترک دیگری از افراد موفق و رهبران بزرگ است. این افراد معتقدند که تمام رویداد های زندگی نتیجه کار و عمل آنهاست.

در تکاپوی زندگی برتر سعی نکنید ارزش های انسانی را فدای جاه طلبی و خودخواهی کنید. همیشه برای خود در اخلاقیات و روابط اجتماعی مرزی را بگذارید که پس از آن میدان مین وجود دارد. عبور از مرز، شما را درهم خواهد کوبید.

منبع: ninja.ir

نویسنده مطلب: مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *